صفحات پاپ آپ

دلتنگی ...

کـــــافه هفتــــــاد

 

                                         دلتنگی

                             عین آتش زیر خاکستر است

                              گاهی فکر میکنی تمام شده

                                     اما یک دفعه

                               همه ات را آتش میزند ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

چیا
ساعت12:42---27 شهريور 1391
از من فاصله بگیر...



هر بار که به من نزدیک می شوی...



باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت!



از من فاصله بگیر...



خسته ام از امیدهای کوتاه...!


پاسخ:وا چرا خسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امید داشته باش زندگی ب کامت میشه ....ممنون چیا نظر میذاری موفق باشی


هانیه
ساعت23:53---25 شهريور 1391
سلام. انانکه بودنت را قدر نمیدانند رفتنت را نامردی میخوانند.بازم میامپاسخ:هااااااانیه واقعا نظر قشنگی بود ممنوووووووووووون .بازم بیا خوشحال میشم

چیا
ساعت18:25---25 شهريور 1391
سلام من آپم می تونین سربزنین لطفانظرفراموش نشه!!پاسخ:چششششششششم حتما بهتون سر میزنم .... نظرم حتما میذارم

ساعت13:47---25 شهريور 1391
دل آدما...

شیشه نیست که روی آن " هــــــا " کنیم

بعد با انگـــشت یه قــــلب بکشیم و

وایسیم آب شـــدنش رو تماشــــا کنیم و کیـــــف کنیم !!!

رو شیشه نـــازک دل آدمـــا اگـــه قلبـــــــــی کشیدی

باید مــــــــردونه پـــــــاش وایســــتی!!
پاسخ:بله بله بله واقعا هم همینطوره باید مردونه پاش وایسی . فهیـــــــــــــــــــم نظر بسیار زیبایی بود....ممنون دوست خوبم . مرسییییییییییییییی


تارا
ساعت10:52---25 شهريور 1391
سلام فواد جووووووووونی.منم کرد هستم.تو هم کرد هستی دیگه درسته؟خوشحال میشم که به وبم سر بزنی و اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده داداش.فعلا بایپاسخ:سلام ب شما ... باعث افتخاره تبادل لینک باهاتون... بهله منم کرد هستم...موفق باشی

چیا
ساعت0:38---25 شهريور 1391
تاچشم گشودم ازچشم زندگی افتادم

شبی-شایدامشب-زیرنوریک واژه خواهم نشست

نام خونسردمعشوقه ام رابرحواس پنجگانه ام خال خواهم گرفت وهم زمان پایین آخرین برگ دفترخاطراتم خواهم نوشت :پایان...



لینکم کردی کاکه
پاسخ:وا چرا پایان . نه نه زندگی ادامه داره چیا جان ... آخرین برگ خاطراتو بنویس همچنان ادامه دارد...موفق باشی...مرسی که بهم سر میزنی. بهله من لینکتون کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 23 / 6 / 1391برچسب:, | | نویسنده : FoadjOOn :) |

کـــــافه هفتـــــــاد

کـــــافه هفتـــــــاد